شناسهٔ خبر: 133658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واحدهای طرح نهضت ملی مسکن بوئین‌زهرا در موعد مقرر تحویل متقاضیان می‌شود

بازدید استاندار قم از پروژه نهضت ملی مسکن سایت 560 هکتاری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: طرح نهضت ملی مسکن بوئین زهرا با جدیت در حال اجرا بوده و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده در موعد مقرر به متقاضیان تحویل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، جواد شویان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: طرح ۵۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن بوئین زهرا در زمینی بالغ بر ۵۰۰۰۰ مترمربع و در ضلع غربی این شهر در دست ساخت قرار دارد که در قالب انبوه‌ساز جهت احداث و تکمیل در اختیار پیمانکار واجد شرایط قرار گرفته است.

وی در این خصوص بیان داشت: مجموعه راه و شهرسازی با هدف خانه‌دار کردن مردم و تحقق شعار دولت مردمی، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا همه لوازم و شرایط موردنیاز جهت تکمیل طرح مهیا گشته و بصورت مستمر در حال پایش و نظارت بر حسن اجرای عملیات عمرانی می باشد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا افزود: تعدادی از بلوک‌های ۱۷ گانه این طرح، در مرحله سقف اول و تعدادی نیز در مرحله سقف سوم هستند که بسرعت درحال تکمیل می باشند و فصل کار امسال، زمان طلایی ما برای پیش‌برد طرح خواهد بود.

شویان ضمن تقدیر از دستگاه های مرتبط با این طرح افزود: امیدواریم با پیگیری‌های دست‌اندرکاران امر، زیرساخت های خدماتی در سریعترین زمان ممکن به بلوک های در حال احداث متصل شوند.