شناسهٔ خبر: 133725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باهدف بهسازی صورت گرفت؛

تیغ زنی و تسطیح ۲۶ کیلومتر از محورهای روستایی استان زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از پایان عملیات تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: تسطیح ،تیغ زنی و قنوسازی محور روستایی چرلانقوش به طول ۱۴ کیلومتر جهت افزایش ایمنی راه روستایی مذکور و سهولت در تردد اهالی و آماده سازی لایه سابگرید جهت اجرای روسازی راه توسط عوامل راهداری این اداره به پایان رسیده است.

زارعی با اشاره به اهمیت مناسب‌سازی و تسطیح راه‌های روستایی افزود: عملیات تیغ‌زنی و مناسب‌سازی راه‌های روستایی در اولویت کاری راهداری قرار دارد که در سال گذشته بهسازی محور روستایی چرلانقوش با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان انجام و ابنیه‌های فنی آن تکمیل شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود در ادامه از برآورد اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان جهت بهسازی و اجرای لایه ساب‌بیس راه‌ چرلانقوش خبر داد و افزود: در صورت تخصیص اعتبار، ادامه اجرای بهسازی محور مذکور در سال جاری از سر گرفته خواهد شد.

وی همچنین تیغ‌زنی، تسطیح و قنوسازی محور چرلانقوش را از اقدامات مهم راهداری زنجانرود برشمرد و ادامه داد: سایر برنامه‌های کاری راهداری طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال انجام است.

زارعی تصریح کرد: در راستای تیغ‌زنی و تسطیح وقنوسازی راه‌های روستایی پیش از این نیز محور ایلن گوکلر و عزیزلو_گرگ‌تپه نیز به طول ۱۲ کیلومتر انجام شده است.