شناسهٔ خبر: 133731 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی از نمایشگاه اینوتکس

نمایشگاه سرپرست مرکز تحقیقات راه ،مسکن و شهرسازی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ که با حضور جمعی از مسئولان خارجی و داخلی در پارک فناوری پردیس برگزار شد، حضوریافته و از غرفه وزارت متبوع بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ که با حضور جمعی از مسئولان خارجی و داخلی در پارک فناوری پردیس برگزار شد، حضوریافته و از غرفه وزارت متبوع بازدید کرد.

مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور،‌ دستیار رئیس جمهور فدراسیون روسیه و جمعی از مسئولان خارجی و داخلی در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

براساس این خبر نمایشگاه اینوتکس در راستای هم‌افزایی، جذب سرمایه و شبکه‌سازی زیست بوم فناوری کشور با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ آغاز به کار کرد.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از ۴۵۰ مشارکت‌کننده از زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و صنایع بزرگ به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بیش از ۱۰۰ هزار نفر بازدیدکننده حضوری و برخط (آنلاین) پرداختند. 

گفتنی است اینوتکس، هر ساله به منظور توسعه مشارکت و همکاری‌های فناورانه، تشویق جوانان به کارآفرینی و نیز فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نوآورانه، رویدادها و بخش‌های جانبی متعددی برگزار می‌شود.