شناسهٔ خبر: 133771 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان خبر داد؛

رفع مشکل معابر خاکی بافت فرسوده شهرستان اردستان با اختصاص ۷۱.۵ تن قیر

سید امیرحسین زرگری - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان از رفع مشکل معابر خاکی بافت فرسوده شهرستان اردستان با اختصاص ۷۱.۵ تن قیر رایگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سید امیرحسین زرگری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای رفع مشکل معابر آسفالت نشده محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار داشت: بمنظور توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم این مناطق و رسیدن به استانداردهای مطلوب در شهرستان اردستان با پیگیری‌های به عمل آمده ۷۱.۵ تن قیر رایگان به این امر اختصاص داده شد.  

وی در خصوص وضعیت تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اذعان داشت: با پیگیری‌های بعمل آمده، در جلسه کارگروه امور زیربنایی با الحاق ۳۹ هکتار از اراضی جنوب شهر اردستان و ۱۰ هکتار از اراضی جنب مسکن مهر شهر مهاباد موافقت شد و برای شهر زواره نیز اراضی مازاد دانشگاه‌های پیام نور و آزاد بررسی می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان اذعان داشت: تعداد ۷۹ قطعه زمین در سطح شهرستان اردستان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت تامین شده و تا کنون برای بیش از ۵۰ خانواده دارای فرزند سوم و بیشتر پرونده تشکیل شده است تا در صورت واجد شرایط بودن و پس از سیر مراحل اداری، واگذاری صورت پذیرد.  

وی افزود: پیگیری‌های لازم برای واگذاری زمین جهت ساخت مسکن ۲۸ خانواده دارای دو عضو معلول در سطح شهرستان انجام پذیرفته است.  

زرگری با اشاره به انتقال سند قطعی واگذاری‌های سنوات قبل به تعداد ۵۵ فقره عنوان کرد: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش های بعمل آمده در اداره شهرستان، بیش از یکهزار و ۲۰۰ فقره سند تک برگ اراضی دولتی و ملی شهرستان اردستان اخذ و تثبیت مالکیت شد.