شناسهٔ خبر: 13381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی پروژه‌های راهسازی در لرستان

راهسازی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ضمن تأکید بر این که در حال حاضر ۱۷۲ کیلومتر از چهارخطه‎های استان زیر بار ترافیک رفته‌اند گفت: پروژه‌های راهسازی استان تا کنون ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره‌كل راه و شهرسازي استان لرستان، شهرام ملکی در این خصوص بیان کرد: چهارخطه خرمآباد- کوهدشت، ۸۲ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۳۸ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک قرار گرفته و ۴۴ کیلومتر باقیمانده با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست احداث است.

وی ادامه داد: چهارخطه خرمآباد-نورآباد، ۷۹ کیلومتر است که ۱۸ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و ۶۱ کیلومتر آن در دست اجراست که بین ۷۰ تا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ملکی همچنین گفت: چهارخطه خرمآباد-پلدختر،  ۷۰ کیلومتر بوده که هشت کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته و ۲۷ کیلومتر دیگر با پیشرفت ۷۵ درصد در دست احداث و مابقی آن در دست مطالعه است.

وی افزود: چهارخطه خرمآباد-بروجرد نیز،  ۱۰۸ کیلومتر طول دارد که به طور کامل زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

ملكي در پایان اضافه کرد:  در مجموع برای احداث و تكميل چهارخطههای استان ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

پایان عملیات راه شکافی مسير ارتباطي چشمه آبگرم دلفان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در خبری دیگر  از  پایان عملیات راه شکافی مسیر ارتباطی روستاي چشمه آبگرم دلفان خبر داد و گفت: عمليات راه شکافی از روستای گاومر تا محل چشمه که ۲۵ کیلومتر طول دارد انجام شده است .

وی همچنین بیان کرد: عملیات راه شکافی مسير چشمه آبگرم با استفاده از امکانات و تجهیزات راهداری شهرستان دلفان و با کمترین هزینه انجام گرفته است .

مالکی همچنین گفت: هم اکنون مسیر نورآباد تا روستای گاومر به طول ۴۰ کیلومتر آسفالت شده است و با اجراي عمليات راه شکافی ، دسترسی مردم به چشمه آبگرم فراهم شد .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز ،  عملیات راهسازی این مسیر انجام شود  تا مردم و دوستداران طبیعت بتوانند با مشکلات کمتری از چشمه آبگرم استفاده نمایند ./

نظر شما