شناسهٔ خبر: 133810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول پیگیری سفرهای رئیس جمهور به همراه مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند بازدید بعمل آمد

بازدید با سفر مسئول پیگیری سفرهای رئیس جمهور به همراه مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی اداره راه و شهرسازی آذربایجانشرقی و معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجانشرقی، فرماندار شهرستان اسکو، سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند بازدید بعمل آمد.

به گزارش پایگاه وزارت  راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، در این بازدید امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و طبق زمانبندی در حال اجرا هستند.

وی  افزود: امید است با پیگیری‌هایی که توسط وزیر راه و شهرسازی بصورت مستمر انجام می‌شود تمامی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در موعد مقرر تحویل متقاضیان شود.

بخشی زاده گفت: سهند فرصت‌های زیادی در زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری دارد؛ اما قبل از برنامه ریزی راهبردی برای تحقق این فرصت‌ها لازم است در ابتدا به فکر تکمیل نواقصات و ایجاد زیرساخت های لازم برای مردم این شهر بود.

وی اشاره کرد: شهرهای جدید سهند و شهریار کانون اصلی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستند.

در ادامه بازدید مهندس سعیدی گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند را ارائه داد.

سرپرست شرکت عمران ضمن بیان مسائل و مشکلات و موانع پیش روی پروژه‌ها، کاهش نرخ سود بانکی، پلکانی کردن تسهیلات وام پروژه‌ها،افزایش تسهیلات وام بانکی و حذف هزینه‌های بیمه تامین اجتماعی به نفع متقاضیان را خواستار شد.