شناسهٔ خبر: 133813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد؛

بهره برداری از سوله ماشین آلات راهداری در زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ضمن اشاره به پیشرفت 90درصدی در ساخت سوله ماشین آلات راهداری از به بهره برداری رسیدن آن در پایان خرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)، سید فرهاد خلیلیان، از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه مربوط به سوله ماشین‌ آلات راهداری خبر داد و گفت: این سوله با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در فضایی به متراژ یک هزار متر مربع به طول ۴۰متر، عرض ۲۵ و ارتفاع ۱۲ متر در پایان خرداد ماه به بهره برداری میرسد. که با این اقدام مشکل نگهداری و اسکان ماشین آلات اداره کل رفع خواهد شد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان قابلیت جابه‌جایی، اتصال به سازه مشابه و در نتیجه افزایش زیربنای پارکینگ را از مزایای این سوله دانست و افزود: ساخت پارکینگ برای نگهداری ماشین‌آلات سنگین این امکان را فراهم آورده که در برابر آفتاب داغ یا در هنگام بارندگی‌های سیل‌آسا، ماشین‌آلات سنگین دچار خرابی یا خوردگی نشوند و طول عمر و کارایی ماشین‌آلات افزایش یابد.

وی احداث فاز ۲ این طرح را از دیگر برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: در تلاش هستیم در صورت تامین اعتبار، تعمیرگاه مرکزی را در مجاورت سوله ماشین‌آلات سنگین احداث کنیم.