شناسهٔ خبر: 133843 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با ۱۰ نفر از شهروندان

سیستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان این هفته ملاقات مردمی خود را با حدود ۱۰ نفر از شهروندان گرامی استان برای رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آن‌ها برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان، دیدار مردمی عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان با هم استانی‌های گرامی انجام گرفت و در این نشست صمیمی حدود ۱۰ نفر از شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.

گفتنی است دیدار مدیرکل راه و شهرسازی با مردم استان در راستای نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیران استانی صورت می گیرد که در این سلسه نشست های صمیمی، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می پردازند.

عمده موضوعات شهروندان مسائل، مشکلات و درخواست های مربوط به حوزه های مختلف مسکن، املاک و حقوقی، راه و معماری و شهرسازی می باشد که جهت پیگیری و رسیدگی به خواسته های آن ها، دستورات لازم و مرتبط به معاونین مربوطه صادر می شود.

شهروندان گرامی استان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا با شماره ۳۳۴۱۳۲۸۴ و همچنین سایت این اداره کل به نشانی https://www.mrud.ir/sistan/ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.