شناسهٔ خبر: 133893 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجماع راهداری و استانداری کرمان برای رفع چالش راه‌ها

اجماع راهداری و استانداری كرمان برای رفع چالش راه ها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان دردیدار با استاندار گفت: مقرر شده است سازمان راهداری کشور برای مشکلات راه‌ها نقاط حادثه خیز و ایمنی در راه‌ها اعتباری بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، احسان عراقی زاده گفت: استان کرمان در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور قرار گرفته لذا راه های ما همیشه مورد آسیب قرار می گیرند و محور انار - شهربابک یکی از کریدورهای دهگانه کشور است که سازمان راهداری اعتباراتی برای نگهداری این مسیر قرار می دهد.

عراقی زاده بیان کرد: عمر ماشین آلات راهداری به جنگ تحمیلی می رسد و نوسازی ناوگان حمل و نقل بار، مسافر و راهداری در برنامه قرار گرفته است.

به گفته وی سه سال سه هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک در استان هزینه کردیم ضمن آنکه سال ها رتبه نخست رفع نقاط حادثه خیز و روکش آسفالت بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خاطرنشان کرد: عمر ماشین آلات راهداری به جنگ تحمیلی می رسد و نوسازی ناوگان حمل و نقل بار، مسافر و راهداری در برنامه قرار گرفته است.

عراقی زاده تصریح کرد: طی سه سال سه هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک در استان هزینه کردیم ضمن آنکه سال ها رتبه نخست رفع نقاط حادثه خیز و روکش آسفالت بودیم.