شناسهٔ خبر: 133917 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی؛

وزارت راه و شهرسازی پرچمدار اجرای قانون جوانی جمعیت می‌شود

ایمان اسلامیان معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و جانشین وزیر در قرارگاه جوانی جمعیت با تشریح تکالیف این وزارتخانه در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: در سال ۱۴۰۲، وزارت راه و شهرسازی پرچمدار اجرای قانون جوانی جمعیت خواهد بود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ایمان اسلامیان معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و جانشین وزیر در قرارگاه جوانی جمعیت گفت: در سال ۱۴۰۲، وزارت راه و شهرسازی پرچمدار اجرای قانون جوانی جمعیت خواهد بود. 
جانشین وزیر در قرارگاه جوانی جمعیت با تشریح تکالیف این وزارتخانه در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام کرد: کار گروه های تخصصی چهارگانه هدایت و راهبری اجرای قانون را برعهده خواهند گرفت.  
وی در ادامه گفت: فرزند جدید که پا به جهان می گذارد، امید تازه و گرمابخش کانون خانواده است و ما در وزارت راه و شهرسازی در تلاشیم که با کاستن نگرانی‌های پدران و مادران ، حلاوت فرزند¬آوری در خانواده های جوان را دوچندان کنیم و این، نیازمند همکاری جهادی صمیمانه دستگاه های مختلف مانند سازمان برنامه و بودجه ، وزارت نیرو و کلیه بانک هاست تا بتوانیم مهم‌ترین دغدغه خانواده ها یعنی مسکن را مدیریت کنیم.
به گفته اسلامیان جوانی جمعیت، دغدغه مهم مقام معظم رهبری است  و دولت سیزدهم نیز به دستور ایشان لبیک گفته و با تمام توان وارد گود شده تا به یاری خدا بتواند تهدید پیری جامعه و فرسودگی جمعیت را به فرصتِ یک جامعه جوان و شاداب تبدیل کند. 
وی تصریح کرد: یکی از راهبردهای اساسی مقام عالی وزارت همانند مسئولیت های قبلی، استفاده از جوانان مومن و متخصص حوزه¬های مدیریتی است و همین امر باعث شده که روحیه نشاط و خود باوری جوانان و امید به پیشرفت در وزارت راه و شهرسازی بالا رود.
 معاون توسعه و مدیریت وزارت راه خاطر نشان کرد: روزهای هفته جوانی جمعیت به ترتیب:

۲۴اردیبهشت: رسانه و جوانی جمعیت

۲۵ اردیبهشت: مدیران و جوانی جمعیت

۲۶ اردیبهشت: خانواده موفق و جوانی جمعیت

۲۷ اردیبهشت: دستگاه‌های دولتی و جوانی جمعیت

۲۸ اردیبهشت: شرکت‌های خصوصی و جوانی جمعیت

۲۹ اردیبهشت: نخبگان و جوانی جمعیت

۳۰ اردیبهشت: گروه‌های مردم‌نهاد و جوانی جمعیت

از سوی دبیرخانه ستاد ملی جوانی جمعیت اعلام شده که در سازمان‌ها و معاونت‌های این وزارتخانه با محوریت روزها ی این رویداد برنامه‌های مختلف و متنوعی برگزار خواهد شد.
اسلامیان تشریح کرد: به دبیرخانه جوانی جمعیت وزارتخانه ماموریت داده ایم تا ضمن بررسی عملکرد سازمان¬های تابعه، سه دستگاه و سه استان برتر را در اجرای برنامه های این هفته معرفی کند تا از طرف وزیر راه و شهرسازی مورد تقدیر قرار گیرند. 
 جانشین وزیر راه و شهرسازی در قرارگاه جوانی جمعیت در پایان گفت: با تصمیمات و برنامه ریزی انجام پذیرفته وزارت راه و شهر سازی در سال۱۴۰۲ پرچمدار اجرای قانون جوانی جمعیت خواهد بود و در این راه با قدرت به جلو خواهیم رفت.