شناسهٔ خبر: 133933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:

۲۱ محله در این هفت شهر برای اجرای اقدامات ستاد بازآفرینی شهری پایدار تعیین شده است

بازافرینی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۱ محله در این هفت شهر برای اجرای اقدامات ستاد بازآفرینی شهری پایدار تعیین شده است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان غربی)،مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: ۲۱ محله در این هفت شهر برای اجرای اقدامات ستاد بازآفرینی شهری پایدار تعیین شده است.

سید محسن حمزه لو ادامه داد: ۲۴۷ پروژه از جمله توسعه امکانات و خدمات روبنایی،  ارتقای زیر ساخت ها، بهسازی و ارتقاء فضاها و توسعه قلمروی عمومی، ارتقای توانمندی های اقتصادی، ظرفیت سازی اجتماعی و نهادی، تهیه طرح ها و برنامه های بازآفرینی، بهسازی، مقاوم سازی و نوسازی مسکن در این محلات پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای اجرای طرح های اقدامات ستاد بازآفرینی شهری پایدار در این هفت شهر استان مصوب یافته است.

وی اضافه کرد: ارائه طرح بازنگری طرح اقدام مشترک نیز ضروری است که باید شهرستانهای مورد نظر اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

یاسر رهبر دین در جلسه بررسی اقدامات ستاد بازآفرینی شهری پایدار در شهرهای آذربایجان غربی اظهار داشت: این برنامه ها در شهرهای ارومیه، بوکان، پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب، سردشت و خوی تعیین شده است.

وی ادامه فرمانداران به عنوان روسای ستادهای بازآفرینی شهرستانی گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند تا تدابیر برای برنامه های آتی سنجیده شود.