شناسهٔ خبر: 134098 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی انجام پذیرفت؛

تقدیر از دستاوردهای ارزشمند روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان

تقدیر از دستاوردهای ارزشمند روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور در روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از زحمات و تلاش های رئیس و کارشناسان این اداره قدردانی و به پاس کسب رتبه برتر کشوری، از آنان تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی طی سفر به استان اصفهان با علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این دیدار ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان این عرصه به‌ویژه دست اندرکاران این حوزه در خانواده بزرگ راه و شهرسازی به تشریح عملکرد این اداره کل در تمامی حوزه های مرتبط راه، مسکن، شهرسازی و املاک پرداخت و با اشاره به رشد چشمگیر اطلاع رسانی و تولید محتواهای خبری توسط اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از فعالیت های خوب این اداره تقدیر بعمل آورد.  

وی با بیان اینکه پرسنل خدوم این اداره کل در سال ۱۴۰۱ بدون اتلاف منابع و با کارایی گسترده در حوزه های مختلف توانستند کارنامه درخشانی ارائه دادند، اذعان داشت: به تبع آن اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی این اداره کل بعنوان مجموعه ای پویا در سطح راه و شهرسازی با اطلاع رسانی دقیق و بی وقفه، توانست مقام نخست کشوری را طی چند سال متوالی در میان سایرروابط عمومی های ادارات کل راه و شهرسازی کسب کند.  

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه، پس از بازدید از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان طی نشستی صمیمانه با رئیس و کارشناسان اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی تلاشگران صدیق این عرصه تبریک گفت.  

وی به پاس دستاوردهای ارزشمند اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اهدا لوح سپاس و هدایا از رئیس و کارکنان این مجموعه تقدیر و قدردانی کرد.  

قربانی با اشاره به ارزیابی به عمل آمده توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بر مبنای میزان اطلاع رسانی و اخبار گفت: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اطلاع رسانی دقیق و بی وقفه و انعکاس مستمر موفقیت ها، دستاوردها و فعالیت‌ها به سمع و نظر مردم عزیز موفق به کسب مقام نخست کشوری در میان ادارات راه و شهرسازی استان ها شد که این مهم مرهون وظیفه شناسی، تخصص، تعهد، مهارت لازم کاری و تلاش در بهبود مستمر فعالیت ها بوده است. وی ضمن بیان سیاست گذاری های جدید در این حوزه بر پیش‌رو بودن در انتشار به موقع اخبار تاکید کرد و آن را از مهمترین رویکردها برشمرد.