شناسهٔ خبر: 134177 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد؛

ارتباط موثر با مخاطب در پرتو رسانه‌های نوین

علی نبیان مدیر عامل سازمان مجری در پیامی هفته ارتباطات و روابط عمومی را به تلاش گران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه وشهرسازی  ومدیرعامل سازمان مجری ساختمانها وتاسیسات دولتی و عمومی طی پیامی 27 اردیبهشت  روز ارتباطات وروابط عمومی را به فعالان  این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی‌ها به عنوان "بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد و منعکس کننده چگونگی مسائل سازمان‌ها" گواهی برنقش بی‌بدیل روابط عمومی در هر نهاد و سازمان است.

علی نبیان با بیان این مطلب که  شاید تا همین چند سال پیش اطلاع رسانی رسمی جوابگوی نیازهای سازمان‌ها و مخاطبان بود اما امروز این مسئله حداقل نیازهای مخاطب را تأمین می‌کند. مخاطب به یاری فناوری‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی حالا خود بخشی از فرآیند اطلاع‌رسانی و تولید محتواست. چنین میدانی رویکردهای بسیار حرفه‌ای برای استفاده از فرصت‌ها و رویارویی با چالش‌ها طلب می‌کند.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها وتاسیسات دولتی و عمومی افزود: مدیران ارشد سازمان‌ها باید بپذیرند که ارتباط مطلوب با جامعه در پرتو یاری رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی به هنگام به مخاطبان ایجاد می‌شود. پذیرفتن تغییرات در جهان رسانه‌ها و احترام گذاشتن به درک مخاطب افق‌های روشن‌تری پیش‌روی سازمان‌ها و مخاطبان قرار خواهد داد. لذا امیدوارم الزامات فعالیت‌های حرفه‌ای رسانه‌ای بیش از پیش در همه سازمان‌ها حاکم شود. نتیجه چنین رویکردی بی‌شک بهبود فرآیند انجام کار در همه امور خواهد بود.

اینجانب این روز را  به تمامی مدیران، مسئولان، کارکنان و  همه تلاش گران درعرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی را صمیمانه تبریک عرض نموده واز ایزد منان برای تمامی عزیزان توفیق روز افزون ، بهروزی وعاقبت به خیری مسئلت دارم.