شناسهٔ خبر: 134197 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در پیامی، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در پیامی، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در متن پیام ملک آمده است:

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است. روابط عمومی خاستگاه اصلی تحولات سازمانی و بسترساز پویایی، ارتباطات دوسویه، تفاهم و تعامل هدفمند و یادآور نقش‌های خطیر مسئولیت پذیری، شفافیت، درک، فهم و عمل متقابل با استفاده از مکانیسم‌های ارتباطی اخلاقی در جامعه شبکه‌ای و غیرمتمرکز امروزی می باشد.

توسعه بدون اطلاع رسانی و اطلاع یابی امکان پذیر نمی باشد زیرا داده ها زمانی که تحلیل و آنالیز شوند مبدل به اطلاعات می شوند که شرایط لازم برای تصمیم گیری و تصمیم سازی است و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها جلوه گر می شود که می تواند سقف پیروزی های یک سازمان را بر ستون اطلاعات و دانایی استوار کند و در اخذ تصمیم های درست و شایسته مدیران ارشد سازمان را یاری می رساند.

روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ست مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت نماییم.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است و بهانه‌ای برای یادآوری این پیام مهم است که توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، شفافیت، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌هاست. بی تردید توسعه بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نبوده و نیست و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها با بهره گیری از فناوری های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی ازطریق بسترها جلوه گر می شود و روابط عمومی با تیزبینی و هوشیاری می تواند سقف پیروزی های یک سازمان را بر بنیاد اطلاعات و دانایی استوار کند و در اخذ تصمیم گیری های صواب و دقیق مدیران ارشد سازمان را یاری رساند.

اینجانب فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.