شناسهٔ خبر: 134221 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

تکمیل زنجیره کریدوری شمال-جنوب در دولت سیزدهم/کاهش ۵۰ درصد هزینه نگهداری راه‌ها در همکاری با سایر شرکت ها و سازمان‌ها

جاده هراز کاهش ۵۰ درصد هزینه نگهداری راه‌ها در همکاری با سایر شرکت ها و سازمان‌ها، تاکید بر تکمیل زنجیره کریدوری شمال-جنوب در دولت سیزدهم، تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو کشور در بخش‌های مختلف حمل ونقل از مهمترین اخبار حوزه حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

تکمیل زنجیره کریدوری شمال-جنوب در دولت سیزدهم

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه زنجیره کریدوری شمال-جنوب در دولت سیزدهم تکمیل می‌شود، گفت: در کنار تکمیل راه‌آهن رشت- آستارا تکمیل ظرفیت های بندری و جاده ای نیز در برنامه است و مقرر شده تا از مسیر دریا به دریا اتصال با زنجیره کریدوری کامل شود.

تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو کشور در بخش‌های مختلف حمل ونقل

وزیر راه و شهرسازی کشورمان و معاون رئیس دولت امارات متحده عربی در مذاکرات دو جانبه بر توسعه روابط در بخش‌های مختلف حمل و نقل دو کشور تاکید کرد.

کاهش ۵۰ درصد هزینه نگهداری راه‌ها در همکاری با سایر شرکت ها و سازمان‌ها

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تشریح برخی از فعالیت‌های آن شرکت و تبریک هفته روابط عمومی از کاهش ۵۰ درصدی هزینه نگهداری راه‌ها در همکاری با سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها خبر داد.

بارگذاری ۱۵۰۰ سند توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک در سامانه ملی انتشار

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دسترسی شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات را از حقوق شهروندی و مبارزه با فساد در جامعه می‌داند و براساس مسئولیت اجتماعی و قانونی خود در صدد ارائه شفاف اطلاعات و عملکرد شرکت است.

پیش‌بینی بیش از ۲ میلیون تردد در جاده‌های کشور طی تعطیلات هفته پایانی اردیبهشت

پیش‌بینی سامانه‌های مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از متوسط تردد بیش از دو میلیون و ۱۵۰ هزار تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات هفته پایانی اردیبشهت ماه جاری حکایت دارد.

پیگیری رفع مشکلات محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی با اعتبارات ملی

در سفر معاون پارلمانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای به خراسان جنوبی مقررشد مشکلات محورهای موصلاتی استان پیگیری و راهکارهای حل آن با استفاده از توان استان واعتبارت استانی و کمک ملی انجام شود.

تکمیل محور بزرگراهی اردبیل – مشگین شهر در سال جاری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : حفاری تونل دوم حیران به اتمام رسیده و جهت تکمیل ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

پل شور و پل شلال در اندیکا احداث می‌شوند

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به اندیکا مقرر شد مقدمات احداث دو پل شور و شلال در این منطقه فراهم شود.

فعالیت بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از فعالیت بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ساخت بزرگراه در محورهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی۲ پروژه راهسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کلنگ زنی دو پروژه راهسازی در جنوب و شرق استان تهران با برآورد اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.