شناسهٔ خبر: 134223 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

پیگیری ۸ طرح عمرانی از مصوبات سفر استاندار به میاندوآب در بخش راه و شهرسازی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سفر استاندار آذربایجان غربی ۸ مصوبه برای شهرستان میاندوآب داشته که پیگیری اجرای این مصوبات در اولویت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان میاندوآب که در سالن جلسات فرمانداری این شهر و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد، اظهار داشت: طرح تعریض و بهسازی محور میاندوآب- شاهین‌دژ از جمله مصوبات سفر بوده که ۹ کیلومتر آن تا پایان فصل کاری به اتمام می‌رسد و برای ۶ کیلومتر دیگر نیز فرایند انتخاب پیمانکار انجام گرفته است.

وی ادامه داد: پیمان سپاری و تامین اعتبارات برای اجرای سریع طرح از اولویت‌های ما بوده و مسوولان شهرستانی باید این روند را با جدیت دنبال کنند. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح میاندوآب- تپه رش به طول ۳ کیلومتر در حال عقد قرارداد پیمانکار بوده و تا پایان فصل کاری به اتمام می‌رسد.

حمزه‌لو اضافه کرد: ساماندهی خروجی میاندوآب- بوکان و کمربندی میاندوآب به طول ۳ کیلومتر نیز در دست اجراست.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی محور میاندوآب- بکتاش و میاندوآب- ملکان نیز در  دست پیگیری و اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: احداث و تکمیل ۲ کتابخانه شهرستان میاندوآب، مجتمع اداری چهاربرج و باروق نیز در دست پیگیری است.

حمزه‌لو ادامه داد: شناسایی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میاندوآب انجام و روند اجرای طرح نیز باید با جدیت دنبال می‌شود.