شناسهٔ خبر: 134286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

اسماعیلی مدیر کل زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( زنجان) ،متن پیام تبریک اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی  به این شرح  است:

نام گذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده میزان اهمیت مسله ارتباطات  در سطح بین المللی است و باید به این مهم به خوبی توجه شود چرا که جایگاه بسیار ارزشمند و مفیدی در بین دستگاههای اجرایی و سازمانها دارد.

بدون تردید روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی دارد و امروز نمی توان  اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات را که در همه عرصه‌ها پیشتاز است را نادیده گرفت چرا که اهداف عالیه یک نهاد و مجموعه را بر عهده دارد.

نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز روابط‌عمومی نشان از اهتمام جدی مسئولان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط‌ عمومی دارد و امیدوارم دست‌اندرکاران روابط‌عمومی نیز با حضور مؤثر خود در نظام اطلاع‌رسانی، در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم های خوبی را بردارند.


اینجانب ۲۷ اردیبهشت‌، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و کشور تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق روزافزون و سلامتی را آرزو میکنم.