شناسهٔ خبر: 134288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قرارگاه اجتماعی استان البرز مطرح شد:

موفقیت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در کسب رتبه نخست ثبت اطلاعات محلات کم برخوردار سطح کشور

قرارگاه اجتماعی البرز در گزارش اعلامی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در جریان برگزاری سی و نهمین جلسه قرارگاه اجتماعی عنوان شد که اداره کل راه و شهرسازی استان البرز توانست مقام اول کشوری را در حوزه بازآفرینی شهری و در شاخص ثبت اطلاعات پروژه‌های محلات کم برخوردار کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ قرارگاه اجتماعی استان البرز در سی و نهمین نشست خود در سالن شهدای دولت استانداری و در روز ۵شنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه با ریاست استاندار البرز، فرمانداران شهرستان‌ها، مدیران کل و روسای سازمان‌های ذیربط، به بررسی موضوعات مرتبط با حوزه امور زنان و خانواده و همچنین مسائل محلات کم برخوردار استان پرداخت. 

در این جلسه مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، رئیس سازمان مدیریت استان و فرماندار فردیس و مسئولان شهر مشکین دشت به ارائه عملکرد و آسیب شناسی پرداختند.

رئیس سازمان مدیریت با ارائه عملکرد ادارات کل در گزارش ثبت اطلاعات مرتبط با قرارگاه اجتماعی و سامانه سافا از کسب رتبه اول توسط اداره کل راه و شهرسازی این استان در حوزه بازآفرینی شهری در شاخص ثبت اطلاعات محلات کم برخوردار تشکر کرد.

استاندار البرز ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه ی کرامت، و هفته جوانی جمعیت، به جمع بندی موارد مطروحه جلسه و اعلام مصوبات مربوطه پرداخت.

گفتنی است؛ در این جلسه که به صورت پخش زنده از صداوسیما مرکز البرز به سمع و نظر مردم شریف البرز رسید، مصوب شد دستگاه‌های اجرایی نسبت به پیگیری و رفع مسائل محلات کم برخوردار بویژه دو محله حسن آباد و ابراهیم آباد شهر مشکین دشت اقدام ویژه داشته باشند. استاندار البرز با یادآوری وظایف کمیته‌های تشکیل شده و قرارگاه‌های تخصصی در استان البرز، ماموریت اصلی استان را مرتبط با قرارگاه اجتماعی استانداری و خدمت رسانی به مردم شریف استان البرز دانست.