شناسهٔ خبر: 134295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع مشکلات راه‌های گلستان با اقدامات کم هزینه و زودبازده

گلستان مشاور پارلمانی ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی سفر دوروزه به گلستان و در بازدید از راهها و پروژه های در حال اجرای این اداره کل گفت: با اقدامات کم هزینه و زودبازده نظیر نصب سرعتکاهها و تقویت علائم ایمنی می توان مشکلات فعلی مردم را در حوزه راهها مرتفع کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، مرادی که به اتفاق نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس و همچنین مدیرکل و معاونین راهداری و فنی و نظارت بر راههای روستایی اداره کل از پروژه های حوزه گنبدکاووس و بخش داشلی برون، گرگان و علی آباد، آزادشهر و کریدور اصلی گرگان- کردکوی بازدید داشت، افزود: پس از رفع تقریبی مشکلات حوزه راهها با اقدامات کم هزینه و زودبازده، بصورت فنی و با اخذ اعتبارات لازم، این پروژه ها کامل می شوند.

وضعیت پل بایلر، محور اسبدوانی به سه راهی کلاله(خط نو)، پروژه آق آباد به حاجی قوشان، محور کسکن قوجق به ملکعلی تپه و پل قلندرمحله به کروکلی و روگذر علی آباد از مهمترین پروژه های بازدید شده توسط این مقام سازمانی بود.

انجام  اقدامات لازم پس از پیگیری و ابلاغ و تامین اعتبار از محل استانی و ملی و واگذاری آنها به پیمانکارنیز نتایج این بازدیدها بود.