شناسهٔ خبر: 134299 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد؛

احداث و بازگشایی راه های روستایی ساردوئیه با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان

راه روستایی جیرفت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از احداث و بازگشایی راه های روستایی ساردوئیه با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان)مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در بازدید از راه های روستایی بخش ساردوئیه جیرفت گفت : احداث راه در مناطق کوهستانی هزینه های هنگفتی دارد اما در انقلاب اسلامی بهره مندی از راه مناسب حق مردم است و با توجه به اولویتها و مناطق جمعیتی این مهم در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

محمودی از روند بازگشایی راه روستایی سربیژن گویگان بازدید کرد و ضمن اشاره به اهمیت احداث راه های روستایی که کانون های تولید هستند بیان داشت: راه از جمله زیرساخت هایی است که توسعه هر منطقه در گرو آن است وی بیان کرد: اجرای عملیات بازگشایی محور سربیژن_گویگان به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در ادامه از راه روستایی قلاطوئیه_علی آباد کنزته _ کدرنگ بازدید کرد و گفت : عملیات اجرایی این محور به زودی به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۴ و نیم میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی ضمن بازدید از راه روستایی دولت آباد بهراسمان از آغاز به کار عملیلت اجرایی این محور در محدوده سیمانی به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان خبر داد و افزود : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با پشتوانه دولت مردمی آیت الله رئیسی با توان مضاعف در حال خدمت رسانی به مردم جنوب کرمان است کمک به توسعه و آبادانی روستاها را از اولویتهای کاری خود می دانیم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای جنوب کرمان در بازدید از روند احداث راه روستایی زمین حسین نیز بیان داشت: عملیات بازگشایی و رفع نقاط پر حادثه این محور به زودی با اعتبار ۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد. وی در پایان نیز ضمن بازدید از راه روستایی رز شیرین در منطقه دلفارد از اصلاح این راه روستایی در ۴ نقطه با ایجاد قنو (ایجاد کانال هدایت آب های سطحی) در حاشیه این محور خبر داد.