شناسهٔ خبر: 134338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روحیه جهادی رانندگان استان مرکزی برای برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) همان روحیه انقلابی در دهه ۶۰ است

ستاد ارتحال امام استان مرکزی اولین جلسه کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، به منظور تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی جهت تسهیل در اعزام مشتاقان به حرم مطهر امام خمینی (ره) به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، اولین جلسه کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و حضور اعضای این کمیته با موضوع برنامه ریزی برای تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری برای تسهیل در اعزام زوار استان مرکزی به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

میثم شجری سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در جریان این نشست گفت: برنامه‌ریزی های اولیه برای تأمین ناوگان حمل و نقل مسافری انجام شده لذا نیاز است تا برای اجرای منظم برنامه‌ها با شناسایی بیش از پیش ظرفیت‌های موجود، جابه‌جایی مسافرین را بنحو شایسته مدیریت و اجرا کرد.

وی روحیه جهادی رانندگان و مدیران انجمن های صنفی رانندگان و شرکت های مسافربری را برای مشارکت و حضور پر رنگ در آمادگی برای اعزام زائران استان مرکزی به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را قابل تحسین و همان روحیه انقلابی در دهه ۶۰ عنوان کرد و افزود: لازم است برای تأمین ناوگان مورد نیاز از ظرفیت ناوگان در اختیار سایر دستگاه‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی نیز بهره برد تا تمامی مشتاقان در این حماسه حضور با آرمانهای مقدس امام و رهبری تجدید میثاق کنند.

وی حضور حداکثری راهداران برای تسهیل در سفرهای ایام ارتحال امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه‌های اجرایی عنوان کرد.

سرهنگ داود فیضی معاون آماد و پشتیبانی سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز بر حضور جهادی تأکید کرد و گفت: ما مدیون انقلاب و خون شهداء هستیم و گام برداشتن در این مسیر یک اقدام انقلابی است.

وی افزود: در راستای اجرای هر چه با شکوه تر این مراسم باید توجه داشت که بضاعت یک مسأله است ولی نیت انقلابی و جهادی مسأله ای دیگر که اگر هدف این باشد تمامی امور بنحو شایسته میسر و اجرا می‌شود.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه روح‌الله استان مرکزی پیش بینی حضور مردم استان در این مراسم را بالغ بر ۱۵ هزار نفر برشمرد و گفت: امیدواریم با هم افزایی فعالان عرصه حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی این زیرساخت‌های مورد نیاز هرچه سریعتر فراهم گردد.