شناسهٔ خبر: 134339 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد :

شرکت ۴۷۹۹ داوطلب درآزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانها و معماران تجربی استان اردبیل

محبوب حیدری راه و شهرسازی اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از شرکت ۴۷۹۹ داوطلب درآزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانها و معماران تجربی استان اردبیل همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از محل برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانها و معماران تجربی اردبیل که با حضورسیدکمال‌الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل صورت گرفت با اعلام این مطلب اظهار کرد : همزمان با سراسرکشور حرفه مهندسان ، کاردانها و معماران تجربی استان اردبیل در ۷ رشته با حضور و مشارکت ۴۷۹۹ نفر از مهندسان و داوطلبان در شهرهای اردبیل ، پارس آباد ، خلخال و مشکین شهر برگزار شد.

وی افزود : در این دوره از آزمون ۷۳۱ نفر داوطلب زن و ۴۰۶۸ نفر مرد در ۲ روز متوالی در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه شرکت کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: در این دوره از آزمون‌ها در ۷ رشته معماری نظارت و اجرا - عمران نظارت ، محاسبات و اجرا - تاسیسات برق و مکانیک نظارت ، طراحی و اجرا - شهرسازی - نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی همزمان با سراسر کشور در چهار شهر استان اردبیل برگزار شد.

حیدری افزود : این دوره از آزمون ها بطور متمرکز در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای اردبیل ، پارس آباد و خلخال و دانشگاه پیام نور واحد مشکین شهر و دانشکده مهارت های عمومی و کارآفرینی سما اردبیل با حضور و نظارت بازرس وزارت راه و شهرسازی و نماینده سازمان سنجش آموزش کشور بصورت همزمان با سراسر کشور در شهرهای اردبیل ، پارس آباد ، خلخال و مشکین شهر برگزار شد.

وی ادامه داد : چنانچه مهندسان در این آزمون به ۵۰% از سوالات پاسخ درست دهند جزء قبول شدگان این آزمون خواهند بود و نتایج آن اواخر تیرماه سالجاری در سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس inbr.ir اعلام خواهد شد.