شناسهٔ خبر: 134345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ایمن سازی در دست اقدام است ؛

جداسازی محور حصار- آبی سفلا در خدابنده زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از انجام دوبانده شدن محور حصار- آبی سفلای شهرستان خدابنده به طول 2.5 کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان زنجان)رسول آدمی گفت: سه راهی حصار به آبی‌سفلا در شهرستان خدابنده با توجه به حادثه‌خیز بودن آن نیاز بود که دوبانده شود، بنابراین به دنبال پیاده کردن "باند دوم" در جاده روستای حصار به آبی‌سفلا هستیم که امیدوارم با همکاری مردم و معارضین در امر آزادسازی، کمک‌حال مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باشند.

وی تاکید کرد: با وجود اعتبارات اندک، تمام  توان خود را برای دو بانده کردن ۵ کیلومتر از جاده‌ حصار به آبی‌سفلا به کار می‌گیریم.

 رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای پروژه گفت: تجهیز کارگاه توسط پیمانکار و حمل مصالح روسازی به محل پروژه اقداماتی است که انجام شده است.

وی ادامه داد: محور حصار به آبی سفلا پیش از این تک بانده بود که با اجرای پروژ مسیر رفت و برگشت از هم جدا می‌شود و دسترسی به آبی سفلا، شهر نوربهار و دیگر روستاهای در مسیر تسهیل می‌شود.

آدمی با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان و ترددهای روزانه‌ای که از این مسیرها انجام می‌شود، عنوان کرد: در خصوص نگهداری راه‌های شریانی به خصوص روکش آسفالت با توجه به قراردادهایی که منعقد شده اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گفت: ۲۴ میلیارد تومان، اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه است که با اعتبار اختصاصی می‌توان ۲.۵ کیلومتر از  پروژه را اجرا کرد و برای ادامه مسیر باید منتظر تخصیص اعتبار جدید باشیم.