شناسهٔ خبر: 134400 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

روابط عمومی، زبان گویای سازمان است

تجلیل معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی زبان گویای سازمان بوده و چهره هر سازمان با عملکرد روابط عمومی در ذهن مردم نقش می بندد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از  آذربایجان شرقی؛ ارسلان شکری معاون توسعه ومدیریت منابع  با حضور دراداره روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با تجلیل از مدیر و کارشناسان روابط عمومی گفت: شاید تعداد کمی از افراد جامعه از خدماتی که سازمان راهداری برای مردم ارائه می دهد، اطلاع داشته باشند، بنابراین روابط عمومی با انعکاس عملکرد سازمان موجب ایجاد نگاه مثبت به این مجموعه می شود.

وی ایجاد ارتباط موثر و مستمر با رسانه های جمعی را موجب بهتر دیده شدن زحمات راهداران دانست و تصریح کرد: پوشش گسترده خبرهای اداره کل در رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، مکتوب و چند رسانه ای، بیانگر عملکرد موفق روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی است که برای استمرار این‌ روند از این واحد حمایت می کنیم.

شکری در پایان با تقدیم لوح سپاس از طرف علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، از زحمات رئیس و کارشناسان روابط عمومی اداره کل قدردانی کرد.