شناسهٔ خبر: 134403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون ورود به حرفه مهندسان در لارستـان با ٥٩٠ شرکت کننده برگزار شد

آزمون ورود به حرفه مهندسان آزمون ورود به حرفه مهندسان جنوب استان فارس با ۵۹۰ شرکت کننده به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان) ، آزمون ورود به حرفه مهندسان جنوب استان فارس به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد .

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به اتفاق دهقان فرماندار ویژه لارستـان به محل برگزاری آزمون رفت و از نزدیک روند برگزاری آزمون را بررسی و از مدیریت های مسکن و حراست اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، نمایندگی سازمان نظام مهندسی لارستان و سایر عوامل اجرایی تقدیر و تشکر نمود.

براساس برنامه، آزمون مذکور به مدت دو روز در ١٣ رشته از رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار شد.

شرکت کنندگان این آزمون در لارستان ٥٩٠ نفر بوده که از این تعداد ٧٣ داوطلب زن و ٥١٧ داوطلب مرد همزمان با سراسر کشور جهت اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی با هم به رقابت پرداختند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی به صورت کتاب باز است و داوطلبان می توانند از ماشین حساب، کتاب و جزوه‌های همراه استفاده کنند اما اجازه رد و بدل کردن کتاب و جزوه و هر وسیله دیگری را ندارند.