شناسهٔ خبر: 134420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امورراه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

دومین آزمون ورودی حرفه مهندسی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد

بازدید همزمان با دومین آزمون سراسری مهندسی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از روند برگزاری آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی در بازدید از این آزمون گفت: این آزمون  روز پنج شنبه و جمعه  برای مهندسان رشته معماری، عمران، تاسیسات برق،تاسیسات مکانیک ، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی و کاردانها و معماریان تجربی جهت اخذ صلاحیت  طراحی،نظارت و اجرا بصورت تستی برگزار می شود.

وی افزود: تعداد داوطلبان استانها در این آزمون حدود ۸۴۰۷ نفر بوده که تعداد ۱۵۵۹ نفر خانم و ۶۸۴۸ نفر آقایان راشامل می شود .

وی اظهار کرد: نتایج آزمونها در تیرماه ۱۴۰۲ از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به اطلاع شرکت کنندگان محترم رسانده خواهد شد

بخشی زاده افزود: وزارت راه و شهرسازی با افزایش تعداد دفعات برگزاری و کاهش فاصله زمانی برگزاری آزمونها موجبات تامین رفاه مهندسان عزیز و تسریع در زمینه سازی ورود به اشتغال جوانان تجصیل کرده را فراهم نموده است.

وی گفت: آذربایجان شرقی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه  امتحانی در میان استانهای کشور می باشد که این تعداد حوزه ها صرفا جهت رفاه حال داوطلبان گرامی و تسهیل در آزمون این عزیزان می باشد.

دومین آزمون وردی به حرفه مهندسی استان ۲۸و۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در ۸ حوزه امتحانی استان واقع در ۳ حوزه شهر تبریز و ۵ حوزه در شهرهای مراغه و بناب و مرند و اهر و میانه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: