شناسهٔ خبر: 134434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لزوم تکریم ارباب رجوع با هوشمند سازی سامانه‌های اداره کل راه و شهرسازی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: سامانه‌های مدیریت ارتباط مردمی و دسترسی مردم به خدمات با هدف تکریم ارباب رجوع، ثبت نظرات و بازخوردهای مخاطبان باید هوشمند سازی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در جلسه بررسی روند هوشمند سازی سامانه های ارتباطی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: ارتقای بهره وری و کاهش خطای انسانی در امور اداری با توجه و رعایت حقوق شهروندی از اولویت های هوشمندی سازی سامانه های اداری این اداره کل است.

وی ادامه داد: خدمات سریع، ارزان ، جامع و شفاف از ویژگی‌های سامانه های هوشمند بوده و باید این مهم در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تکمیل و توسعه یابد.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: هوشمندسازی، مردمی‌سازی و شفاف‌سازی می‌تواند ما را در یک برنامهٔ مدون از موانه و مشکلات اجرای طرح های راه وشهرسازی نجات دهد.

حمزه لو بیان کرد:بهره گیری از فناوری های نوین به خصوص  بکار گیری هوش مصنوعی  و ایجاد حوزه‌های هوشمند در بخش مختلف سازمانی و اداری میتوان بسیاری از مشکلات و معضلات را از پیشرو برداشت

وی اضافه کرد: باید تلاش هایمان در بحث ایمنی و هوشمندسازی ساخت مسیرهای ارتباطی را تا کنترل و مهار حداکثری سوانح رانندگی پیش ببریم .