شناسهٔ خبر: 134487 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در تفاهم بنیاد مسکن با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ؛

بنیاد مسکن کنترل کیفی و خدمات آزمایشگاهی پروژه‌های عمرانی شهرک‌های صنعتی را به عهده گرفت

تفاهم نامه بر اساس تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت‌های تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ارائه خدمات ژئو تکنیک، آزمایشگاهی و کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی شهرک‌های صنعتی ایران را به عهده می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امروز ۳۱ اردیبهشت میان اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و علی رسولیان رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به امضا رسید، شرکت ساخت آزما از مجموعه شرکت‌های تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ارائه خدمات ژئو تکنیک، آزمایشگاهی و کنترل کیفی پروژه های عمرانی و زیر ساختی شهرک های صنعتی ایران را به عهده می‌گیرد.

این شرکت دومین شرکت خدمات آزمایشگاهی و کنترل کیفی و بزرگترین شرکت خدمات ژئوتکنیک ایران است که ۲۵ دفتر و ۴۰ ایستگاه مطالعاتی در سراسر کشور دارد.

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هنگام امضای این تفاهم نامه با تاکید بر اهمیت کمک به رونق تولید صنعتی در کشور گفت: خدمات بنیاد مسکن به هیچ وجه عرصه فعالیت بخش خصوصی را تنگ نمی کند و از متقاضیان همکاری بخش خصوصی با بنیاد در تمامی امور اجرایی استقبال می کنیم.

علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران هم در این مراسم با اشاره به فعالیت۸۵۷شهرک و ناحیه صنعتی با استقرار ۵۱ هزار واحد صنعتی در نقاط مختلف کشور گفت: مهمترین مساله برای ما رعایت کیفیت استاندارد در تامین زیرساخت های صنعتی است و به همین دلیل از خدمات تخصصی بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های اجرایی شهرک‌های صنعتی استفاده خواهیم کرد.

 وی گفت: هم‌اکنون ۲۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی با سرمایه ای معادل ۱۱ هزار میلیارد تومان در شهرک های صنعتی در دست اجراست که استفاده از خدمات کنترل کیفی و آزمایشگاهی بنیاد مسکن می‌تواند به اجرای دقیق آنها کمک کند.