شناسهٔ خبر: 134488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

جلسه بررسی مصوبات حوزه راه و شهرسازی سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی برگزار شد

بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور به خراسان شمالی در حوزه راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور به استان خراسان شمالی در حوزه راه و شهرسازی با حضور غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، وثوقی، مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران کل زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ به صورت ویدئو کنفرانس و در محل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور به خراسان شمالی در حوزه راه و شهرسازی بر اهتمام ویژه این اداره کل بر جذب کامل اعتبارات تخصصی و اجرای هر چه سریعتر مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید کرد.

وی با اشاره به برنامه اجرایی امسال اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود : این اداره کل در برنامه دارد که طی ماه های آتی ده کیلومتر دیگر از محور بجنورد به سمت اسفراین را به مناقصه بگذارد و همچنین ۶ کیلومتر ابتدایی محور را از سمت بجنورد به سمت اسفراین که سالها احداث آن آغاز شده و در مرحله بیس قرار دارد و هنوز به اتمام نرسیده است را تکمیل کند.

قاسمی افزود : در محور بجنورد به اسفراین تملک اراضی زیادی در حوزه حریم راه داریم که یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز است و با تخصیص اعتبار، این اراضی نیز تملک خواهد شد.

وی تصریح کرد: موضوع افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد که یکی از مصوبات سفر بود نیز در جلسه مطرح و مقرر شد پروازها طبق سنوات قبل افزایش پیدا کند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: محور بجنورد به جنگل گلستان نیز از دیگر مصوبات مهم بود و پیگیری اعتبار در خصوص این محور یکی از موضوعات مهم جلسه بود.