شناسهٔ خبر: 134501 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)

گیلان-اعزام کاروان کارکنان راه وشهرسازی به مرقد امام سرپرست پایگاه بسیج راه و شهرسازی گیلان از آغاز ثبت نام، شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) واعزام کاروان کارکنان راه وشهرسازی گیلان به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان) ، محمد صادق فرج زاده سرپرست پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه وشهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: کارکنان و بسبحیان این اداره کل روز یکشنبه ۱۴ خرداد، همگام با دیگر اقشار سراسر ایران با روحی سرشار از معنویت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: این برنامه ویژه کارکنان، بسیحیان و بازنشستگان راه و شهرسازی گیلان است که برای تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و به منظور پاسداشت شخصیت و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تأکیدی دوباره بر پیوند ناگسستنی با ولایت، هرچه باشکوه‌تر از سنوات قبل شرکت می‌کنند.

سرپرست پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه وشهرسازی گیلان تصریح کرد: زمان ثبت نام در این برنامه ۳۱ اردیبهشت لغایت ۴ خرداد است که متقاضیان می‌توانند، از طریق مراجعه حضوری به پایگاه مقاومت بسیج و اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل یا ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۴۱ اقدام کنند.

فرج زاده در پایان یادآور شد: کاروان اعزامی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، بعد از شرکت در مراسم ارتحال امام راحل و استماع سخنان گهربار ولی امر مسلمین جهان، زیارت حرم مطهر خانم حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر هلال بن علی(ع) آران و بیدگل و شهرستان کاشان را در دستور کار دارد.