شناسهٔ خبر: 134589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

تعریف افق ۲۰ ساله برای پایانه‌های مرزی ۶ گانه آذربایجان غربی

پایانه مرزی تمرچین آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حاشیه سفر استاندار آذربایجان غربی به پایانه مرزی سرو گفت: از سال گذشته برای پایانه های شش گانه مرزی آذربایجان غربی افق ۲۰ ساله تعریف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون در بازدید معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و استاندار آذربایجان غربی ضمن تشریح شرایط پایانه های مرزی استان گفت: طرح جامع ۲۰ ساله برای پایانه های مرزی استان آذربایجان غربی ترسیم شده است .

 وی افزود: با توجه به تاکید مقام عالی استان ، محل استقرار دستگاه های ایکس ری در مرز سرو تحویل گمرک شده است و در آینده محل های استقرار ایکس ری در پایانه های مرزی تمرچین و رازی تحویل گمرک خواهد شد آرامون خاطر نشان کرد: با پیگیری های استاندار محترم آذربایجان غربی پایانه های مرزی استان در حال رسیدن به پویائی کامل هستند و رهنمود های ایشان باعث شده تا فعالیت دوره جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این مبادی ورودی و خروجی بی سابقه باشد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: ۲۴ ساعته شدن فعالیت اخیراً درپایانه های مرزی رازی و تمرچین و پیشتر در پایانه مرزی بازرگان، باعث رضایت تجار وطرفین مقابل شده و میزان خدمات دهی نهادهای مستقر نیز نسبت به ادوار قبل بیشتر شده است.