شناسهٔ خبر: 134597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری جنوب کرمان خبرداد;

پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات بازگشایی محور روستایی طبق_نمداد_دازان

راه روستایی طبق دازان معاون ساخت راه های فرعی و روستایی اداره راهداری جنوب کرمان از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات بازگشایی محور روستایی طبق_نمداد_دازان در حوزه شهرستان جازموریان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان)معاون فنی و نظارت و ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در بازدید مشترک به همراه سرهنگ قنبری فرمانده گروه مهندس ۴۵۵ رزمی جنوب شرق نزاجا از محور روستایی چاه ابراهیم _ طبق _ نمداد _ دازان _ گفت: این پروژه به صورت مشارکتی با ارتش جمهوری اسلای در قلب منطقه محروم چاه ابراهیم در حال اجرا می باشد.

اکبر سلیمانی هدف از احداث این پروژه را برخورداری مردم از راه مناسب خواند و بیان داشت: در حال حاضر به همت نیرو های ارتش و همکاران ما در اداره کل راهداری جنوب کرمان عملیات بازگشایی این مسیر پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است. 
وی گفت: این محور ۳۵ کیلومتر طول دارد و اجرای عملیات ساخت و احداث ابنیه فنی ۱۰ کیلومتر از این مسیر به زودی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان توسط پیمانکار شروع خواهد شد .
وی ادامه داد: عملیات اجرای آسفالت  بلافاصله پس از اتمام زیرسازی شروع خواهد شد.

معاون فنی و نظارت و ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری جنوب کرمان از برخورداری مردم ۹ روستا با جمعیت بیش از ۷۰۰ خانوار از راه آسفالته در این محور گفت و افزود: احداث این محور سبب مهاجرت معکوس روستاییان می شود و رونق کشاورزی ، دامداری و اقتصادی این منطقه محروم و توانمتد از نعمتهای خداوندی را در پی خواهد داشت.
وی در پایان منطقه چاه ابراهیم _ طبق _ نمداد _ دازان را یکی مناطق محروم جنوب کرمان از نظر امکانات زیر ساختی اما برخوردار از نعمتهای خدادادی خواند و از همکاری و تلاش نیروهای خستگی ناپذیر ارتش جهوری اسلامی جهت احداث این محور تقدیر و تشکر کرد