شناسهٔ خبر: 134624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی:

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی منصوب شد

تودیع و معارفه با حکم مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره راه و شهرسازی استان منصوب شد

به گزارش پایگاه وزرات  راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)،  این مراسم که با حضور بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، معاونین اداره کل و روسای ادارات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی در این جلسه اظهار کرد: ارتباط با کارمندان، حس تعلق آنان به سازمان را بهبود بخشیده و به موفقیت‌های شغلی آنان کمک می‌کند، همچنین باعث می‌شود سازمان در مسیر درست قرار گرفته و به سمت پیشرفت حرکت کند.

وی گفت: تلاش بر این است حال همکارانم همیشه خوب بوده و ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با کارمندان در سازمان ایجاد گردد و تلاش گردد این ارتباط در بلند مدت نیز حفظ شود.

بخشی زاده گفت:همکاران را تشویق کنیم تا برای توسعه و پیشرفت، مهارت‌هایشان با یکدیگر در میان گذارند تا عملکردی قابل قبول را به نمایش بگذارند.

مدیر کل راه و شهرسازی افزود:  سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی که ایفای مسئولیت خواهد نمود انتظار می رود با  نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات از لحاظ رعایت ضوابط و مقررات مالی مربوطه ، نظارت بر امر تجزیه و تحلیل سیستم و روشهای انجام کار و اصلاح روشهای اختصاصی و مشترک با هماهنگی حوزه ستادی، ارتقاء بهره وری،کارآیی،رضایت ارباب رجوع، کاهش هزینه ها و حذف مراحل زائد ،نظارت بر حسن اجرای آئین نامه ها، دستورالعملها، قوانین و مقررات در واحدهای زیرمجموعه را در کنار دیگر وظایف مقرر در شرح وظایف سازمانی آن معاونت می باشد را اجرائی نماید.

 در پایان جلسه امین رضا پاشازاده به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل معرفی و از خدمات فرهاد رضازاده که به افتخار بازنشستگی نیز نائل آمده است تقدیر به عمل آمد.