شناسهٔ خبر: 134648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج ره پویان ولایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و اعضای شورا در محل اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سلیمانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل در ادامه جلسه شورا گفت :امربه معروف ونهی از منکر دعوت به اسلام است که ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب بایستی گسترش یابد و با برگزاری مراسم مختلف فرهنگی نسبت به تبیین معارف علوی و ترویج آموزه های غدیری اقدام نماییم.

وی افزود: قرارگاه طرح عفاف و حجاب فوری که در استانداری مستقرگردیده و بیش از شانزده اداره کل و سازمان و نهادهای شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی باید گزارش های خود را به این قرارگاه ارسال کنند.

سپس درادامه جلسه ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل با تقدیر و تشکر از فرماندهی و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه بسیجیان همیشه و درتمامی ماموریت ها ی محول شده حضوری پر رنگ و اثرگذار داشته باشند تاگید کرد همواره باید بسیجیان یار مسئولین درحل مشکلات و حوادث پیش آمده باشند.

در پایان جلسه مذکور موضوعات پیرامون برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی و تفریحی و کاروان راهیان نور با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و جهاد و اردوهای زیارتی و راهیان نور و پیاده روی یک روزه در راستای تحکیم بنیاد خانواده با اعضای شورا ی پایگاه بحث و بررسی شد.