شناسهٔ خبر: 134669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی منصوب شد

میرمحمد مودی با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه شهرسازی ،میرمحمدمودی به عنوان سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، میرمحمد مودی به عنوان سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی منصوب شد.
متن حکم رسمی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی خطاب به میرمحمد مودی به شرح زیر است:
نظر به توانمندی و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی منصوب می‌نمایم.
شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه های تخصصی ذیربط، اتحاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه، فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح های پیشران پیشرفت در حوزه های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری، هدایت و حمایت معاونین، سازمان ها و شرکت های مادرتخصصی وزارتخانه، استاندار محترم، شورای برنامه ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت های کاری شما می باشد.
امید واثق دارم با پیش رو قراردادن اسناد مصوب بالادستی، سیاست های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و موثر با دستگاه های اجرایی و بخش عمومی غیردولتی و نهادهای انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم، معتمدین و تشکل های نخبگانی، به ویژه زنان و جوانان در قالب های هیآت های اندیشه ورز و تشکیل و شبکه سازی هسته های پیشرفت شهرستان و استان، نسبت به شکوفایی قابلیت های طبیعی، انسانی، دانشی و قومی - فرهنگی استان خراسان جنوبی اقدام نمائید و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات جضرت ولی عصر (عج)، بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی، زمینه ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.
گفتنی است میرمحمد مودی پیش از این به عنوان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خدمت کرده بود.