شناسهٔ خبر: 134689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های استان خبر داد؛

محقق شدن ۱۱۲میلیارد تومانی از مصوبات سفر ریاست جمهوری در پروژه های راههای استان زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ضمن اشاره به تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اعلام کرد: با هزینه ۱۱۲میلیارد تومان در پروژه های راه،این عملیات عمرانی از پبشرفت ۸۰درصدی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)،حسین اسکندری از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان زنجان در حوزه راهداری خبر داد و گفت: سهم این اداره کل از محل سفر هیات دولت به استان زنجان در سال ۱۴۰۰ در حوزه رفع نقاط حادثه‌خیز، بهسازی راه‌های روستایی، با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال است که به منظور تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های استان که هر کدام از آن‌ها به تنهایی بخش قابل توجهی از نیازمندی‌های اولویت‌دار استان را برطرف می‌کند.

وی افزود: طی سفر رییس جمهوری به استان زنجان در سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۴ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان اختصاص یافت. اسکندری سهم راه‌های روستایی استان را نیز از این سفر  بیش از ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این میزان از اعتبار برای تکمیل راه روستایی ساوه رود_ نوکیان_ بالا کوه اختصاص یافت.

وی افزود: بالغ بر ۷ میلیارد تومان برای ساماندهی رفوژ و حاشیه مسیر عوارضی‌های زنجان_قزوین و زنجان_تبریز از مصوبات سفر رئیس جمهور بود.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: اجرای پروژه‌ها در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: منابع اعتبارات اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات سازمان برنامه بودجه، وزارت نفت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.