شناسهٔ خبر: 134726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران خبر داد:

تسطیح و تیغ زنی بیش از ۶۰ کیلومتر از محورهای شهرستان چالدران

راه روستایی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران از تسطیح و تیغ زنی بیش از ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید هادی باقرزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران گفت: در راستای کاهش تصادفات و حذف نقاط حادثه خیز محور های مواصلاتی شهرستان، یک محور حادثه خیز پس از اصلاح و ترانشه برداری شانه سازی و ایمن شد.

وی افزود: با توجه به اینکه راه های روستائی این شهرستان از عمر بیشتری برخوردار هستند، بیش از ۶۰ کیلومتر از این محور ها زیر بار تسطیح و تیغ زنی رفته اند و در ۱۰ کیلومتر از این محور ها نیز عملیات شن ریزی انجام گرفته است.

باقرزاده خاطر نشان کرد: ایمن سازی و مرمت پل ها در حوزه استحفاضی شهرستان و محلهای پرتگاهی یکی از اولویت های اصلی بوده و اصلاح و ایمن سازی پل پیچ در گردنه فشل با تعریض پل بوسیله لوله‌های بتنی و جابجایی و استقرار پل فلزی خرپایی قرخ بلاغ و احداث رمپ های ورود و خروج از اقدامات شاخص این اداره است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران گفت: یکی از فعالیت های شاخص این اداره  احداث و بهسازی راه روستایی حد فاصل روستاهای نیاز و چمنلو است که در سفر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به شهرستان چالدران یکی از مطالبات و خواسته های مردم منطقه بود که به مرحله اجرا در آمد.