شناسهٔ خبر: 134740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

عطاء اله اکبری.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.  

متن بیانیه به شرح زیر است: 

عملیات غرور آفرین بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ منجر شد را باید اوج شکوه دوران دفاع مقدس دانست چرا که یادآور رشادت، رادمردی و جانفشانی مردانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری ایستادند و به پیروزی رسیدند.

خرمشهر به تعبیرامام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اراده خداوند آزاد شد و سپاه اسلام در مسیر فتح های بزرگ و خیره کننده قرار گرفت و ورق های زرین  هشت سال دفاع مقدس به صحیفه تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی افزوده شد، برای همیشه به قصه ای ماندگار و جاودانه در تاریخ جانبازی و ایثارگری مردم ما بدل گشت باید تا همیشه تاریخ مورد توجه و پاسداشت ملت بزرگ ایران قرار بگیرد.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به مردم عزیز ایران اسلام بخصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.