شناسهٔ خبر: 134748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران به‌ مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام تبریک سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در پیامی فرا رسیدن سالروز سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را به خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و مردم شریف، بصیر و خداجوی استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

تاریخ پرفراز و نشیب ایران عزیز، گواه رشادت ها و جوانمردی های مردم این سرزمین در سایه اعتقاد راسخ و باور عمیق به وعده و مدد الهی در پس تمام آزمایش ها و مسیرهای پر چالش پیشین و پیش روست.

مرور سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول، نمادی از نصرت الهی و یادآور حماسه آفرینی ها، رشادت ها و دلاوری های فرزندان قرآن و ولایت و تورق صفحاتی نورانی از کتاب ایثار و پیروزی، مقاومت و پایداری تاریخ این دیار و تجلی حماسه غیورمردان خرمشهر سربلند و دزفول،پایتخت مقاومت و پایداری است.

خرمشهر تاریخ ماندگار و نمونه عینی صلابت و جانبازی دلیرمردان و شیر زنان این سرزمین و نماد شجاعت، دلاوری و سند افتخار ملی است. جوانانی که صادقانه و بی ریا برای دفاع از آب و خاک خود گمنام به استقبال شهادت رفتند تا دروازه های خونین شهر را برای همیشه حجله فتح و ظفر ببندد.

روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود و رشادت ها و جان فدایی فرزندان این مرز بوم در دفاع از خاک میهن و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی در یادها و تاریخ ماندگار خواهد ماند.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم سالروز این فتح عظیم الهی را بر خانواده معظم شهدا ، جانبازان و رزمندگان ، ایثارگران مردم انقلابی ایران به ویژه شهروندان فهیم و شهیدپرور استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همه ما در مسیر سبز پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و با جان و دل و عمل به منویات مقام معظم رهبری ایران اسلامی‌مان را به جایگاه رفیع و واقعی آن برسانیم.