شناسهٔ خبر: 134752 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد؛

تامین زمین مورد نیاز برای رفع موانع تامین مواد اولیه کارخانه سیمان ارومیه

معدن مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تامین زمین مورد نیاز برای توسعه و رفع موانع معدن تامین مواد اولیه کارخانه سیمان ارومیه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در بازدید از معدن تامین مواد اولیه کارخانه سیمان ارومیه، اظهار داشت: به منظور بررسی مسائل و مشکلات معدن و تامین مواد اولیه کارخانه سیمان ارومیه به عنوان یکی از واحد تولیدی، معدنی، استان از این معدن بازدید شد و راهکارهای لازم جهت حل موانع توسعه ارائه شد.

وی ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تامین مواد اولیه معادن و مراکز تولیدی، اقتصادی استان از اهم مسائل مورد توجه است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: در راستای حمایت از طرح‌های تولیدی و عمل به شعار سال و رفع موانع تولید زمینه لازم برای توسعه طرح تولیدی فراهم می‌گردد.

حمزه‌لو بیان کرد: این اراضی داخل حریم شهر و غیر مسکونی برای راه اندازی طرح خدماتی و تولیدی بوده است و زمینه توسعه اقتصادی منطقه و اشتغال، تسریع در تولید پایدار منطقه را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: حمایت از طرح‌های اقتصادی و تولیدی از مسائل مورد توجه بوده و این امر نیز با جدیت دنبال می شود که در همین راستا طی یکسال گذشته یک هزار و ۱۲۴ قطعه با ۲۲۳ هزار و ۱۳۴ مترمربع در قالب طرح‌های مسکونی و ۲۵ قطعه با ۵۸ هزار و ۹۶۰ مترمربع در قالب طرح‌های خدماتی واگذار شده است.