شناسهٔ خبر: 134760 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در راه و شهرسازی بوشهر به مناسبت سوم خرداد

سوم خرداد بوشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس مراسم معنوی زیارت عاشورا و همچنین سخنرانی سرهنگ اسکندری یکی از پاسداران هشت سال دفاع مقدس در نمازخانه اداره کل با حضور مدیر کل و معاونین و کارکنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر مراسم پر فیض قرائت زیارت عاشورا و همچنین سخنرانی سرهنگ اسکندری یکی از پاسداران هشت سال دفاع مقدس به مناسبت روز سوم خرداد ، روز آزاد سازی خرمشهر توسط بسیجیان دلاور ، با حضور کارکنان مدیر کل و معاونین و کارکنان برگزار گردید.

سید محمود دستغیبی مدیر کل راه وشهرسازی استان ضمن ادای احترام به خون شهدای خونین شهر و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و همه آزادمردان و زنان غیور ایران اسلامی  این روز بزرگ را به مردم ایران زمین تبریک و تهنیت گفت.

در ادامه سرهنگ اسکندری در خصوص نحوه آزاد سازی شهر خرمشهر توسط نیروهای بسیجی و همچنین تحولات سیاسی منطقه و مسائل روز جامعه سخنانی را ایراد نمود.

وی به تبیین وضعیت کشور در آغازین روز های جنگ تحمیلی پرداخت و اینکه چگونه مردم خرمشهر و رزمندگان ایران با حداقل امکانات ۱۹ ماه در مقابل یورش های لشکر تا دندان مسلح  حزب بعث  ایستادگی کردند. و نهایتاً با رشادت، شجاعت و شهامت و از جان گذشتگی توانسته در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ طی عملیات بیت المقدس به پیروزی برسند و خرمشهر را از دست دژخیمان بعثی آزاد کنند.

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در راه و شهرسازی بوشهر به مناسبت سوم خرداد      برگزاری مراسم زیارت عاشورا در راه و شهرسازی بوشهر به مناسبت سوم خرداد

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در راه و شهرسازی بوشهر به مناسبت سوم خرداد       برگزاری مراسم زیارت عاشورا در راه و شهرسازی بوشهر به مناسبت سوم خرداد