شناسهٔ خبر: 134795 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از محورهای روستایی جنوب فارس اتفاق افتاد؛

قول مساعد معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای بهسازی محورهای روستایی لارستان

بازدید معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از محورهای روستایی ساخته شده توسط خیرین راهساز در حوزه لارستان قول تامین اعتبار ٨٠ میلیارد ریالی به همراه تامین قیر مورد نیاز را داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستـان) ، خداداد مقبلی معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به اتفاق حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و رهام سلیمانی سرپرست معاونت راهداری این اداره کل از پروژه های خیرساز سه راهی زروان- دیده بان-فداغ، زروان به سمت دشتی، ورودی دشتی از سمت خلور، ورودی عمادشهر به سمت سه راهی زروان(روستای تل کشی) و کمربندی عماد شهر به سمت روستاهای گاوبست ، استاس و نیز عملیات تعریض و اضافه کردن پل های ورودی عماد شهر بازدید کرد .

در این سفر یک روزه از دیگر پروژه هایی که مورد بازدید قرار گرفت می توان به محور راه روستایی فداغ-خلیلی به طول ١٠ کیلومتر که ٢ کیلومتر آن تکمیل و ٨ کیلومتر مابقی آن که پیمانکار در حال انجام فعالیت بود ، اشاره کرد .

حضور در محل اجرای پروژه های روکش آسفالت حوزه استحفاظی شهرستان خنج سه راهی بیغرد به سمت حسین آباد، آسفالت کوره هیرم به طول ٦ کیلومتر که عملیات زیرسازی آن توسط خیرین انجام شده و آسفالت آن توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال انجام است و نیز اجرای عملیات روکش آسفالت اوز - جویم ، محور درز و سایبان و و محور چاه نهر - فدامی از دیگر مقصد های معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بود .

همچنین در این بازدید مقبلی  از احداث راه روستایی گلک موزر و روکش راه روستایی جویم - خرده دره ، احداث راه کاریان که با مشارکت خیرین صورت گرفته و روکش آسفالت آن توسط این اداره کل در حال انجام است به صورت میدانی دیدن کرد .

در پایان این بازدید ها نیز معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن حضور در میان خیرین راهساز ضمن تشکر و قدردانی از آنها قول تامین اعتبار ٨٠ میلیارد ریالی و تامین قیر مورد نیاز در راستای تسریع پروژه ها را داد.

معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از فرمانداران خواست با توجه به اینکه در قانون بودجه بایستی اعتبار ساخت ، توسعه و بهسازی راه های روستایی از محل اعتبارات استانی تامین شود ، فرمانداران به عنوان رییس کارگروه شهرستانی نسبت به تخصیص اعتبار لازم جهت راه های روستایی اقدام کنند.