شناسهٔ خبر: 134804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۷ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های شهرستان فراهان

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام اجرای هفت کیلومتر روکش آسفالت در محور «مجدآباد کهنه - واشقان - قرمزچشمه» در شهرستان فراهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به تلاش بی وقفه راهداران در ارائه خدمات جاده‌ای بمنظور تسهیل در سفرهای برون شهری و پیگیری مطالبات مردمی گفت: هفت کیلومتر اجرای روکش آسفالت در جاده‌های شهرستان فراهان در کمتر از ۱۵ روز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: اجرای روکش آسفالت در محور «مجدآباد کهنه - واشقان - قرمزچشمه» بطول هفت کیلومتر با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال اتمام و اکنون مورد بهره‌برداری کاربران جاده‌ای قرار گرفته است که امیدواریم موجب رضایت مردم شریف شهرستان فراهان واقع شده باشد.

جهانی خاطرنشان کرد: اقدامات قابل توجهی در محور یاد شده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان در قالب اجرای طرح راهداری محوری نیز بعمل آمده است که از آن جمله می توان به اصلاح شیب شیروانی، رفع نقاط پرتگاهی و نصب انواع تابلوهای ایمنی در طول مسیر اشاره کرد.

به گفته وی با گذشت بازه زمانی مناسب پس از اجرای آسفالت، عملیات خط کشی محور نیز بزودی انجام خواهد شد تا تردد کنندگان از این محور از مسیری ایمن عبور کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در ادامه گفت: با توجه به دمای مناسب و شرایط مساعد جوی برای اجرای طرح های راهداری و ساخت راه‌های فرعی و روستایی امروزه شاهد فعالیت کارگاههای مختلف جاده‌ای در سراسر استان هستیم که نتیجه تلاش کارکنان مجموعه جهادگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و هم افزایی فرمانداران سطح استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سازمان بسیج سازندگی و پیمانکاران بخش خصوصی است که امیدواریم با پیگیری‌های مستمر و تداوم این همکاری‌ها بتوانیم روز به روز شاهد ارتقاء کیفیت راه‌های استان باشیم.