شناسهٔ خبر: 134818 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شرکت بازآفرینی شهری تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه با هدف توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی و استفاده حدّاکثری از پتانسیلهای موجود طرفین و ایجاد ارتباط مؤثّر بین صنعت و دانشگاه؛ میان شرکت باز آفرینی شهری با دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، با هدف توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی و استفاده حدّاکثری از پتانسیلهای موجود طرفین و ایجاد ارتباط مؤثّر بین صنعت و دانشگاه؛ میان شرکت باز آفرینی شهری با دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

این تفاهمنامه همکاری در راستای تحقّق اهداف و سیاستهای کلان نظام، وزارت راه و شهرسازی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد زمینه های جلب همکاری و ارائه خدمات علمی – فنّی و گسترش تحقیقات بنیادی، بین محمد آیینی سِمَت مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری و دکتر محسن مرادی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد منعقد شد.

ارتقای توأم سطح علمی و فنّی دانشجویان دانشگاه و کارکنان شرکت، شناسائی و حلّ معضلّات و چالش های اساسی طرفین از طریق هم افزائی در کارگروه های تخصّصی جهت دستیابی به اهداف فوق، از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

تعهدات مشترک این تفاهم‌نامه شامل شناسایی و تعریف موضوع جهت پروژههای تحقیقاتی در شرکت، شناسایی و تعریف موضوع پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری مطابق با نیاز شرکت، همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و... است.

این تفاهمنامه به مدت دو سال بوده و تمدید و ادامه فعالیّت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفادّ این تفاهمنامه با توافق نمایندگان طرفین قابل انجام است.