شناسهٔ خبر: 134856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بررسی شد:

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت و سالروز رحلت امام خمینی (ره)

شورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز 2 جلسه شورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حضور اعضا و با هدف برنامه ریزی و اجرایی نمودن ویژه برنامه های دهه مبارک کرامت و همچنین بررسی مصوبات جلسه عفاف و حجاب به ریاست مهندس صفری – معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ در ابتدای این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و همچنین سالروز رحلت جانسوز امام راحل (ره) ، در خصوص هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد.

حمید صفری همچنین با اشاره به ابلاغ قانون عفاف و حجاب بیان داشت: مسئله عفاف و حجاب مورد مطالبه آحاد جامعه می باشد و تمام کارکنان و مدیران باید در راستای حفظ و صیانت از حریم خانواده و جامعه این قانون را رعایت کنند.

در ادامه محمدسعید علیپور -  مدیر حراست اداره کل نیز به لزوم اجرای قانون عفاف و حجاب در اداره کل تاکید کرد و بیان داشت اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی و  همچنین اشاعه فرهنگ جهاد تبیین برای همکاران بهترین روش و الگو در راستای اجرایی نمودن این قانون است.

در ادامه هریک از اعضا در خصوص برگزاری مراسم خرداد ماه از جمله بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و دهه کرامت پیشنهاداتی ارائه دادند که در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مقرر شد به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت به فرزندان همکارانی که همنام با حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) می باشند و یا تاریخ تولدشان در ایام مبارک دهه کرامت است هدایای ارزنده ای اهدا شود.

شایان ذکر است برگزاری اردوهای ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی و عقیدتی و همچنین دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثار گران در قالب طرح سپاس از دیگر مصوبات این جلسه بود.