شناسهٔ خبر: 134889 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

نهایت تلاش برای انتخابات پرشوربا انجام وظایف می شود

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به آغاز فعالیت رسمی ستاد انتخابات استان گفت: در جایگاه مسوولیتی که داریم نهایت تلاش را برای برگزاری انتخابات پرشور با انجام وظایف حوزه کاری خود و بدون هواداری از یک فرد مورد نظر خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در اولین جلسه شورای راهداری اداره کل در سال ۱۴۰۲ با حضورمعاونین و روسای ستادی و شهرستانی با تقدیر از تلاش های مجموعه و تبریک ایام دهه کرامت و سوم خرداد، افزود: مسوولیت ها و امنیت کشور مدیون خون شهداست و لازم است برای این دوره از مسوولیت، کارهای خوبی را در استان و کشور انجام دهیم.

وی در ادامه به سفر کمیسیون عمران مجلس و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل به استان در هفته پیش رو اشاره کرد و گفت: رصد پروژه های عمرانی وآماده سازی گزارش آنها، اولویت برای راهداری جاری محورها و حضور مرتب و منظم گشت های راهداری و ترابری و روشنایی راهها از مهمترین موضوعات قابل توجه در این سفر خواهد بود.

مصدقی، پای کاربودن با عشق و علاقه و انگیزه را برای جبران عقب افتادگی ها و توجه به انجام مصوبات شهرستانی استاندار، بسیار با اهمیت و خطیر دانست.

این جلسه با گزارش شهرستان ها درباره عملکرد سال گذشته و برنامه های سال جاری ادامه و پایان یافت.