شناسهٔ خبر: 134984 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود اعلام کرد؛

افتتاح ۲۴ کیلومتر راه روستایی در هشترود به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

افتتاح رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت: در گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، ۲۴ کیلومتر راه روستایی با هزینه ۴۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ وحیدآخوندزاده؛ رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای هشترود گفت: راه روستایی دهلان از توابع بخش مرکزی هشترود به طول ۴کیلومتر و راه های روستایی دربند، عرقطو، طمطراق و بیزوجیق به طول ۲۰ کیلومتر با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی افتتاح و مورد بهره برداری اهالی قرار گرفت.

وی همچنین از افتتاح پل راه روستایی آغچه رود در سفر علیزاده به این شهرستان خبر داد و افزود: برای ساخت این پل بالغ بر پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

بازدید از پروژه تعریض پل دامناب و بهسازی جاده هشترود دامناب، بازدید از محور هشترود - درین سو و هشترود -کریم آباد و صدور دستورات لازم برای بهسازی و آسفالت مسیر به طول ۲۵ کیلومتر و بازدید از محور آتش بیگ و صدور دستورات لازم جهت بهسازی و آسفالت مسیر به طول ۲۰کیلومتر از دیگربرنامه های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان هشترود بود.