شناسهٔ خبر: 134989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد؛

تایید نهایی ۵۳۵ نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله سوار / واگذاری ۲۰ قطعه زمین ۲ واحدی در قالب گروه ساخت در شهر جعفرآباد

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی ۵۳۵ نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی حوزه شهرستان بیله سوار که با حضور عباس جهانگیرزاده نماینده مردم شهرستان های پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بیله سوار و جمعی از مسئولین شهرستان با اعلام این مطلب اظهار کرد: از کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله سوار به تعداد ۲۸۵۲ نفر پس از بررسی های بعمل آمده ۵۳۵ نفر متقاضی تایید نهایی شده اند.

وی از تامین زمین ۲۸۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بیله سوار خبر داد و افزود : ۲۴۷ نفر متقاضی این طرح در شهر بیله سوار و جعفرآباد تخصیص پروژه انجام شده و ۲۱۷ نفر نیز واریز وجه آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال داشته اند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تامین زمین متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تخصیص پروژه به ۴۶ نفر آنها اشاره کرد و گفت : در شهر بیله سوار زمینی با ظرفیت اجرای ۲۴۰ واحدی واگذار که از این تعداد تاکنون عملیات اجرایی ۱۰۰ واحد شروع شده و در شهر جعفرآباد نیز ۲۰ قطعه ۲ واحدی جهت احداث ۴۰ واحد به متقاضیان طی قرعه کشی در قالب گروه ساخت واگذار شده است.

تسریع در عملیات اجرایی احداث باند دوم بیله سوار - گرمی نیاز به پیگیری و حمایت مسولان دارد

حیدری تسریع در عملیات اجرایی احداث باند دوم بیله سوار - گرمی با افزایش ماشین آلات را به پیمانکار پروژه تاکید و اظهار کرد : این پروژه با توجه به مطالبات سنگین ۶۰ میلیارد تومان پیمانکار، تامین منابع مالی و تخصیص از محل تهاتر نفتی گره گشا خواهد شد که تحقق این امر تسریع در انجام عملیات اجرایی پروژه ، نیاز به پیگیری و حمایت مسولان را دارد.

وی احداث باند دوم در محورهای اردبیل - گرمی و گرمی - بیله سوار را نیز یادآور شد و افزود : تکمیل ۱۲ کیلومتر در محور گرمی به بیله سوار و ۷ کیلومتر در محور بیله سوار به گرمی جزو برنامه های امسال ما بوده که امیدواریم با حل مشکلات مالی به نتیجه برسد.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید جلسه جمع بندی و بررسی پروژه های حوزه راه و شهرسازی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بیله سوار برگزار شد.