شناسهٔ خبر: 135021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد:

توجه ویژه به تامین زیرساخت ها در پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان

کردلو.jpg رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: توجه ویژه به تامین زیرساخت ها در پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تامین کامل این زیر ساختها از تمام توان خود استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،بهزاد کردلو روز شنبه به همراه خبرنگار صدا و سیمای مرکز اشراق زنجان در حاشیه بازدید از پروژه« m۶ کوی زنگان» در شرق شهر زنجان، روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را مطلوب اعلام کرد و گفت: تمام پروژه های نهضت ملی مسکن در استان فعال است. 

وی با بیان اینکه  ۶۴ واحد مسکونی از پروژه « m۶ کوی زنگان» در فاز اول تحویل متقاضیان می‌شود، ادامه داد: برای متقاضیان این فاز ، پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شد که پس از  واریزی نهایی ، انتخاب واحد صورت گرفت.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، افزود: بعد از تکمیل وجه متقاضیان دوباره امتیاز بندی شدند و  بازدیدی هم توسط متقاضیان نسبت به سایت پروژه صورت گرفت و در مرحله بعدی برگه‌های انتخاب واحد توسط خود متقاضیان به کارگزاری تحویل داده شد و واحدهای این فاز تعیین تکلیف شد و به متقاضیان تخصیص یافت.

کردلو تاکید کرد: بعد از انتخاب واحد نسبت به انعقاد قرارداد سازنده با متقاضی و تقسیط تسهیلات بانکی برای این فاز اقدام خواهد شد و در فاز دوم تحویل واحد از پروژه M۶  به تعداد « ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است  تا پس از تکمیل آورده نقدی نسبت به انتخاب واحد مسکونی خود اقدام کنند.

وی افزود: بعد از پروژه M۶  برنامه ریزی لازم برای نظرسنجی و انتخاب اولویت متقاضیان پروژه های m1 کوی زنگان, ۱۴۴ واحدی گلشهر, ۳۶۸ واحدی گلشهر , m2 کوی زنگان, پروژه ثمین ۲ و زون A کوی زیتون و سپس دیگر پروژه ها  انجام خواهد شد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد:خوشبختانه به  تامین زیر ساختها در پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار توجه شده  و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تامین این زیر ساختها از تمام توان خود استفاده می کند.