شناسهٔ خبر: 135029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️طی ۲ ماهه سال‌جاری؛

️تشریح اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دالاهو

سلیمی معاون راهداری کرمانشاه ️معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اقدامات انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلاهو در ۲ ماهه امسال را تشریح کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) علی سلیمی در خصوص اقدامات انجام شده در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دالاهو گفت: عملیات لکه گیری، درز گیری و چاله پرکنی در ۱۲۰ کیلومتر از محور های شهرستان دالاهو انجام شده است.
وی گفت: در جهت ارتقای ایمنی محورهای این شهرستان ۱ مورد آشکار سازی نقطه پرحادثه در محور گهواره به اسلام آبادغرب، نصب سرعت گیر در ورودی کرندغرب و کمربندی انجام شده و در بزرگراه کربلا ورودی و خروجی دوربرگردان ها ۶۰ عدد نیوجرسی نصب شده است.
سلیمی درباره نصب و بروزرسانی علائم جاده ای طی ۲ ماهه سال‌جاری در شهرستان دالاهو گفت: ۱۵۲ عدد تابلو اخطاری و مسیر نما در محور بزرگراه کربلا، ورودی و خروجی کرندغرب، حوزه ریجاب و گهواره نصب شده، ۵۰۰ متر علائم هشداری در بزرگراه کربلا و بهسازی و تعمیر ۹۰ عدد تابلو در محورهای بزرگراه کربلا و گهواره انجام شده است.
وی در خصوص عملیات راهداری انجام شده طی این ۲ ماه در شهرستان دالاهو نیز افزود: ۱۱ کیلومتر عملیات بهسازی، شن ریزی، و تراکم‌دهی جاده در محورهای درمران سفلی، نیگ گول و گهواره، رگلاژ شانه بطول ۵۶ کیلومتر در محورهای توت‌شامی، خسروآباد، گهواره، تنگ گول، پاکسازی دهانه پل‌ها ۲۵۵ مورد و ۱۸ مورد ریزش برداری در محورهای کوهستانی انجام شده است.
علی سلیمی معاون راهداری درباره دیگر اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان دالاهو گفت: ۱۴ مورد رفع تجاوز به حریم جاده ها، تعمیر و نوکوبی گاردریل‌ها محور سرخه‌دیزه و شیرچقا بطول ۲۰ متر، انجام گشت های شبانه روزی در نقاط پرحادثه و ایام تعطیلات نوروزی و عملیات سرویس، نگهداری و تعمیر ماشین‌آلات انجام شده است.
شهرستان دالاهو در ۹۹ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد این شهرستان ۱۹۰۰ کیلومتر مربع مساحت و ۱۱۵ کیلومتر جاده دارد.